Σύστημα Κεντρικής Υποστήριξης της Πρακτικής
Άσκησης Φοιτητών ΑΕΙ

Συχνές Ερωτήσεις

Φοιτητές

  1. Τι πρέπει να προσέξω για την ασφάλειά μου;
    Δε θα πρέπει να αποκαλύπτετε σε κανέναν το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης που σας έχουν δοθεί από το Ίδρυμά σας.
    Επίσης, σε περίπτωση που συνδέεστε στο σύστημα από δημόσιο υπολογιστή, βεβαιωθείτε ότι πατάτε πάντα το κουμπί "Αποσύνδεση" πάνω δεξιά στην οθόνη κατά την έξοδό σας και ότι κλείνετε το φυλλομετρητή.
  2. Πώς μπορώ να εγγραφώ/εισέλθω στο σύστημα;
    Για να εισέλθετε στο σύστημα δεν απαιτείται κάποια εγγραφή. Μπορείτε να συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που έχετε λάβει από το οικείο σας Ίδρυμα.
  3. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χάσω τους κωδικούς μου / αντιμετωπίζω πρόβλημα με την είσοδό μου στο λογαριασμό μου;
    Για θέματα που αφορούν την πρόσβασή σας στο λογαριασμό σας (Όνομα Χρήστη/Κωδικός Πρόσβασης) θα πρέπει να απευθυνθείτε στις αντίστοιχες υπηρεσίες (γραφείο μηχανοργάνωσης ή κέντρο δικτύων) του οικείου σας ιδρύματος.
  4. Ποιές είναι οι προϋποθέσεις για να επιλεγώ για μία θέση Πρακτικής Άσκησης;
    Κάθε ακαδημαϊκό τμήμα έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των φοιτητών στην Πρακτική Άσκηση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Ιδρύματός σας.
  5. Βρήκα κάποιες θέσεις Πρακτικής Άσκησης που με ενδιαφέρουν, τι θα πρέπει να κάνω;
    Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση, προς το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Ιδρύματός σας, με τις θέσεις που σας ενδιαφέρουν και εφόσον αντιστοιχιστείτε σε κάποια θέση πρακτικής άσκησης να ενημερώνεστε από το λογαριασμό σας για την εξέλιξή της.
  6. Υπάρχει κάποια βεβαίωση που μπορώ να λάβω μετά την ολοκλήρωση της Πρακτικής Άσκησης;
    Μετά την ολοκλήρωση της Πρακτικής Άσκησης μπορείτε μέσα από τo λογαριασμό σας να λάβετε online τη βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσής της.

Φορείς Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης

  1. Ποιοι μπορούν να εγγραφούν ως Φορείς Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης;
    Κάθε Ιδιωτική Επιχείρηση, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, Δημόσιος Φορέας ή Διεθνής Φορέας, ο οποίος προσφέρει θέσεις Πρακτικής Άσκησης για φοιτητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, μπορεί να εγγραφεί ως Φορέας Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης.
  2. Υπάρχει κάποιο όριο στο πλήθος των θέσεων Πρακτικής Άσκησης που μπορούν να καταχωρισθούν;
    Ανάλογα με τον αριθμό των εργαζομένων του ΦΥΠΑ ορίζεται και ο μέγιστος αριθμός των θέσεων ΠΑ που μπορούν να καταχωρισθούν.
  3. Πως προκύπτει η αμοιβή του φοιτητή;
    Η αμοιβή του φοιτητή μπορεί να προέλεθει (αναλόγως τη διαθεσιμότητα) από:

    α) Προγράμματα επιδότησης ΕΣΠΑ

    β) Το οικείο ακαδημαϊκό ίδρυμα του φοιτητή

    γ) Προγράμματα επιδότησης ΟΑΕΔ

    δ) Τον Φορέα Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης
  4. Σε περίπτωση απώλειας πρόσβασης στην κύρια διεύθυνση e-mail που δηλώθηκε κατά την εγγραφή, τι μπορώ να κάνω;
    Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών.
  5. Ποια είναι η διαδικασία μεταβολής στοιχείων του Φορέα Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης;
    Αφού συνδεθείτε με το Όνομα χρήστη και τον Κωδικό πρόσβασης που επιλέξατε κατά την εγγραφή σας, εισέρχεστε στην Κεντρική Σελίδα. Σε αυτήν επιλέγοντας «Στοιχεία Φορέα», μπορείτε να μεταβάλλετε τα στοιχεία του Φορέα Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης ή/και του χρήστη. Σε περίπτωση που έχετε ήδη στείλει Βεβαίωση Συμμετοχής μέσω e-mail είναι απαραίτητο να την εκτυπώσετε εκ νέου και να τη στείλετε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών για να μπορέσει να ολοκληρωθεί ορθά η πιστοποίησή σας.
  6. Ποια είναι η διαδικασία μεταβολής στοιχείων του Φορέα Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης;
    Μετά την ολοκλήρωση της πιστοποίησης, μπορείτε να προβείτε σε τροποποίηση των δευτερευόντων στοιχείων του λογαριασμού σας (π.χ. Διευθύνσεις e-mail, URL κλπ) επιλέγοντας από την Κεντρική Σελίδα «Στοιχεία Φορέα».
    Για να προβείτε σε αλλαγή πρωτευόντων στοιχείων του λογαριασμού σας (π.χ. ΔΟΥ, στοιχεία Νόμιμου Εκπροσώπου κλπ), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών.
  7. Μπορώ να τροποποιήσω τις διαθέσιμες θέσεις Πρακτικής Άσκησης που έχω καταχωρίσει;
    Μπορείτε να επικαιροποιήσετε τις διαθέσιμες θέσεις Πρακτικής Άσκησης που έχετε καταχωρίσει, εφόσον βέβαια αυτές δεν έχουν προδεσμευτεί από κάποιο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης.
  8. Τι πρέπει να προσέξω για την ασφάλειά μου;
    Για τη δική σας ασφάλεια σας συνιστούμε να επιλέξετε ένα συνδυασμό από γράμματα, αριθμούς και σύμβολα για να δημιουργήσετε ένα μοναδικό κωδικό πρόσβασης που δε σχετίζεται με τα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε για παράδειγμα να επιλέξτε μια τυχαία λέξη ή φράση και να εισαγάγετε αριθμούς ή σύμβολα στην αρχή, στη μέση και στο τέλος (για παράδειγμα "m1awra1ap3tal0uda"). Η χρήση απλών λέξεων ή φράσεων όπως "password" ή "12345", θα πρέπει να αποφεύγεται. Επίσης, σε περίπτωση που συνδέεστε στο σύστημα από δημόσιο υπολογιστή, βεβαιωθείτε ότι πάντα πατάτε το κουμπί "Αποσύνδεση" πάνω δεξιά στην οθόνη κατά την έξοδό σας και κλείνετε το φυλλομετρητή.
  9. Σε περίπτωση απώλειας του Ονόματος χρήστη ή/και του Κωδικού πρόσβασης τι μπορώ να κάνω;
    Από την ιστοσελίδα εγγραφής μπορείτε να επιλέξετε «Υπενθύμιση Κωδικού Πρόσβασης». Στη συνέχεια, αφού πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση email που είχατε καταχωρίσει κατά την εγγραφή σας στο σύστημα, θα σας αποσταλεί ένα email το οποίο θα σας υπενθυμίζει το όνομα χρήστη που χρησιμοποιείτε για την πρόσβασή σας στο λογαριασμό σας και θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο, οπου επιλέγοντάς τον, μπορείτε να ορίσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης για το λογαριασμό σας.
  10. Πού μπορώ να απευθυνθώ για περαιτέρω βοήθεια;;
    Tο Γραφείο Αρωγής Χρηστών είναι διαθέσιμο να σας εξυπηρετήσει καθημερινά 9.00-17.00.

Γραφεία Πρακτικής Άσκησης

  1. Πώς τροποποιείται η διαδικασία επιλογής των φοιτητών μέσω της υπηρεσίας;
    Η διαδικασία επιλογής των φοιτητών που ακολουθεί κάθε Ίδρυμα διατηρείται ως έχει.
  2. Υπάρχει κάποιος περιορισμός στο χρονικό διάστημα και στον αριθμό των θέσεων Πρακτικής Άσκησης που μπορώ να προδεσμεύσω;
    Οι θέσεις Πρακτικής Άσκησης προδεσμεύονται για ορισμένο χρονικό διάστημα, μετά το πέρας του οποίου οι θέσεις θα αποδεσμεύονται. Για κάθε τμήμα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός θέσεων Πρακτικής Άσκησης που μπορούν να προδεσμευτούν.
  3. Τι πρέπει να προσέξω για την ασφάλειά μου;
    Για τη δική σας ασφάλεια σας συνιστούμε να επιλέξετε ένα συνδυασμό από γράμματα, αριθμούς και σύμβολα για να δημιουργήσετε ένα μοναδικό κωδικό πρόσβασης που δε σχετίζεται με τα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε για παράδειγμα να επιλέξτε μια τυχαία λέξη ή φράση και εισαγάγετε αριθμούς ή σύμβολα στην αρχή, στη μέση και στο τέλος (για παράδειγμα "m1awra1ap3tal0uda"). Η χρήση απλών λέξεων ή φράσεων όπως "password" ή "12345", θα πρέπει να αποφεύγεται. Επίσης, σε περίπτωση που συνδέεστε στο σύστημα από δημόσιο υπολογιστή, βεβαιωθείτε ότι πάντα πατάτε το κουμπί "Αποσύνδεση" πάνω δεξιά στην οθόνη κατά την έξοδό σας και κλείνετε το φυλλομετρητή.
  4. Σε περίπτωση απώλειας του Ονόματος χρήστη ή/και του Κωδικού πρόσβασης τι μπορώ να κάνω;
    Από την ιστοσελίδα εγγραφής μπορείτε να επιλέξετε «Υπενθύμιση Κωδικού Πρόσβασης». Στη συνέχεια, αφού πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση email που είχατε καταχωρίσει κατά την εγγραφή σας στο σύστημα, θα σας αποσταλεί ένα email το οποίο θα σας υπενθυμίζει το όνομα χρήστη που χρησιμοποιείτε για την πρόσβασή σας στο λογαριασμό σας και θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο, οπου επιλέγοντάς τον, μπορείτε να ορίσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης για το λογαριασμό σας..
  5. Σε περίπτωση απώλειας πρόσβασης στην κύρια διεύθυνση e-mail που δηλώθηκε κατά την εγγραφή, τι μπορώ να κάνω;
    Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών.
  6. Ποια είναι η διαδικασία μεταβολής στοιχείων του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης;
    Μετά την ολοκλήρωση της πιστοποίησης, μπορείτε να προβείτε σε τροποποίηση των δευτερευόντων στοιχείων του λογαριασμού σας (π.χ. Διευθύνσεις e-mail, URL κλπ) επιλέγοντας από την Κεντρική Σελίδα «Στοιχεία Γραφείου».
    Για να προβείτε σε αλλαγή πρωτευόντων στοιχείων του λογαριασμού σας (π.χ. Ονοματεπώνυμο Υπεύθυνου Γραφείου ΠΑ), θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών.
  7. Πού μπορώ να απευθυνθώ για περαιτέρω βοήθεια;;
    Tο Γραφείο Αρωγής Χρηστών είναι διαθέσιμο να σας εξυπηρετήσει καθημερινά 9.00-17.00.

espa_banner


Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας & της Ευρωπαϊκής Ένωσης
08/11/2023

Ημερίδα: Παρουσίαση της αναβαθμισμένης υπηρεσίας “Άτλας - Κόμβος Πρακτικής Άσκησης”

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 06/11/2023 πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της αναβαθμισμένης υπηρεσίας “Άτλας - Κόμβος Πρακτικής Άσκησης” στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την εκδήλωση μέσω της πλατφόρμας ΔΙΑΥΛΟΣ εδώ.

21/03/2023

Νέα διαδικτυακή πύλη υπηρεσίας

Σας ενημερώνουμε ότι έχει ανανεωθεί η διαδικτυακή πύλη του Συστήματος Κεντρικής Υποστήριξης της Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών ΑΕΙ «ΑΤΛΑΣ».

26/09/2022

Υποχρεωτικότητα καταγραφής Πρακτικής Άσκησης

Σας ενημερώνουμε ότι με το δημοσιευθέν ΦΕΚ Α141/21-07-2022 ανακοινώνεται η υποχρεωτικότητα καταγραφής στο Πληροφοριακό Σύστημα Άτλας, των θέσεων πρακτικής άσκησης που αφορούν σε φοιτητές που βρίσκονται τον πρώτο κύκλο σπουδών των Α.Ε.Ι.

13/05/2021

Επανέναρξη Πρακτικών Ασκήσεων με φυσική παρουσία

Σας ενημερώνουμε ότι με το δημοσιευθέν ΦΕΚ 1866/τ. Β'/07-05-2021 ανακοινώνεται η επανέναρξη πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία από 10/5/2021 με υποχρεωτική διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19.

30/03/2020

Επικαιροποίηση Προδιαγραφών Διασύνδεσης ΠΣ Ιδρυμάτων με το AΤΛΑΣ

Tις επικαιροποιημένες προδιαγραφές διασύνδεσης (v2.5) του προγράμματος Άτλας με τα Π.Σ. των ΔΑΣΤΑ μπορείτε να βρείτε εδώ.



Προηγούμενες εκδόσεις προδιαγραφών:


v2.4 - 30/03/2020

v2.3 - 03/07/2013

v2.2 - 23/05/2013

v2.0 - 14/05/2013

29/10/2019

Υποβαλλόμενα έντυπα που αφορούν στην πρακτική άσκηση φοιτητών_Αναγγελία έναρξης στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ

Προς τους Φορείς Υποδοχής Πρακτικής Άσκησης:


Την Υπουργική Απόφαση που αφορά στα υποβαλλόμενα έντυπα και τη διαδικασία υποβολής των εντύπων στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, σχετικά με την πρακτική άσκηση φοιτητών, μπορείτε να τα βρείτε εδώ.


Πολιτική Cookies

Τα cookies επιτρέπουν μια προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης των λειτουργιών της εφαρμογής της δράσης "ΑΤΛΑΣ". Κάνοντας κλικ στο "Εντάξει" ή χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την πολιτική cookies μας. Μάθε περισσότερα